Upozorňujem mojích milých čitateľov,že nie som autorkou ani jedného článku ani obrázku všetko som prevzala a preložila z internetu.Autorkou som len tých článkov a obrázkov pod,ktorými sa podpíšem Ako autor Ludmila LPJ

streda 26. septembra 2018

KTO SI?

zdroj: takprosto.cc






Ježiš si váži staršej generácie!
Čo ťa viac popisuje?
Som plný / plná života!
Prežívam trápenie / samotu
Už nejako verím, ale ...
Som plný / plná života!
Možno patríš k tým šťastným, ktorí mali a majú dobrý život, si plný (plná) síl a raduješ sa zo svojho partnera, detí, vnúčat, pravnúčat. Vaše schopnosti i zdar idú z generácie na generáciu, nech to je intelektuálne kapacita, remeslo, športové či umelecké nadanie alebo láska k pôde a poľnohospodárstvo. Môžeš sa radovať z toho, že "dobré jablko nepadlo ďaleko od stromu" a že tvoj život aj rod sú v mnohých ohľadoch požehnané. Niečo v nás by pochopiteľne chcelo, aby to tak zostalo navždy, a napriek tomu rozum hovorí, že to tak úplne nie je možné, alebo že to nemôžeš plne zaistiť. Neduhy starobe sa môžu začať objavovať, tí naši "mladí" môžu robiť chyby aj veľké "kopance" a, koniec koncov, jednou z tohto sveta všetci odídeme.
Napriek tomu Pán Boh ponúka niečo, pomoc aj ochranu, ktoré idú aj nad tie naše najväčšie schopnosti. V Biblii nás uisťuje, že to On sám "všetko urobil krásne a v pravý čas, ľuďom dal do srdca i túžbu po večnosti" (Kazateľ 3:11). Určite je možné zveriť svoju dušu Bohu a získať istotu večného života s Ním - a zároveň mu zveriť všetky svoje drahé a blízkych ľudí, na ktorých nám toľko záleží (a pokojne aj dom, rodinnú firmu či statok). Boh sám nás uisťuje, že: "On má moc ochrániť to, čo som mu zveril, až do onoho dňa" (2 Timoteovi 1:12).
Jednou z najlepších a najrozumnejších vecí, ktoré v tejto situácii možno urobiť, je požiadať Ho o to. Možno máš malú vieru a pamätáš len niečo málo z lekcií náboženstva zo svojho detstva alebo z pár polnočných na Vianoce v kostole. Ale veľkému Bohu stačí aj malá viera z úprimného srdca. Skús mu, prosím, vyznať napr. Túto modlitbu s vedomím, že iba vierou (a dôverou) v Ježiša Krista ako Božieho Syna človek získava večný život a všetky požehnania, ktoré sú v Ňom pre nás pripravená:"Pane Bože, ďakujem ti za všetky dobro, ktoré v živote postretlo mňa i moju rodinu. Kde sme chybovali a hrešili, odpusť mi, odpusť nám, prosím. Veľmi by som si prial, aby to požehnanie, ktoré máme, pokračovalo po celý môj život - a tiež v ďalších generáciách. Preto ťa prosím, Pane Ježišu Kriste, Syn Boží, príď a vládni v mojom živote aj nad mojou rodinou ako skutočný Pán a Spasiteľ, dávaj sa nám všetkým poznávať, doprajte nám život v zdraví as dobrou myslí, ochraňuj nás, rozmnožuj svoje požehnanie v každej ďalšiu generáciu a daruj mne i mojim potomkom vzťah s tebou aj večný život, aby sme raz mohli byť všetci šťastne na večnosti spolu s tebou. Ďakujem ti a tak ako viem verím, že vstupuješ do môjho života. Amen. "
Povedal / a si teraz tieto slová Bohu a prijal / a tak Ježiša do svojho života?
AK ÁNO, KLIKNI SEM.
Každá cesta začína len obyčajným vykročením, a aj z malého začiatku môže vyrásť veľké dielo po mnoho generácií. Pán Boh pozná naše želanie aj obavy a vypočúva úprimné prosby za nás aj našich blízkych. Preto mu môžeme v jednej zásadnej modlitbe zveriť seba i všetko, čo máme, a potom sa pokojne každý deň krátko modliť aj ďakovať za tie našich blízkych, aj tých, ktorí v neho ešte vôbec neveria. Boh bude na tvoje modlitby odpovedať - a mnohokrát sa stane, že tí raz veľmi poďakujú!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára